2025
Médiaajánló
#1 független mozireklám saleshouse Magyarországon
Az országban minden harmadik
mozilátogató nálunk vásárol jegyet.
Országos lefedettség
Mozijaink országszerte megtalálhatóak
(26 városban, 38 mozival vagyunk jelen)
Budapest multiplex (8db):
ETELE, Sugár, MOM, Pólus, Lurdy, GoBuda, Corvin, Csepel
Budapest art (5db):
Művész, Puskin, Toldi, Tabán, Kino

Budapest
Sopron
Pápa
Ajka
Füred
Kaposvár
Siófok
Szombathely
Gyenesdiás
Nagykanizsa
Pécs
Dunaújváros
Szeged
Kiskunfélegyháza
Hódmezővásárhely
Békéscsaba
Szolnok
Debrecen
Mátészalka
Kisvárda
Gyöngyös
Salgótarján
Számaink
*A látogatók és az előadások száma időszakonként eltérő lehet.
450K
látogató/hó*
136
vászon
38
mozi
14k
Előadás/hó*
Nemek

Korosztály

Vásárlóerő

Előnyeink
Minden kampánynál az alábbi alapokkal indulunk.
*Mozijaink 75%-ában a reklámok az előzetesek után következnek: közvetlenül a film kezdete előtt.
Népszerű megoldásaink
A mozis megjelenésnek több módja van. Keress minket bizalommal és segítünk kiválaszatni a legjobb megoldást.
Megjelenés folyamata




A moziból hiányzik a reklámzaj
A moziélménynek része a reklámsáv. A filmet megelőző percekben fogékonyabb a néző a megjelenő reklámokra.
A mozik a legnagyobb visszaemlékezési indexszel rendelkeznek más, ATL (Above-The-Line) médiumokhoz képest. A mozilátogatók kétségtelenül ötször jobban emlékeznek a mozikban bemutatott hirdetésekre, mint azokra, amelyeket a televízióban láttak. A televíziós hirdetések klasszikus műfaja hanyatlásnak indult. A nézők 85%-át zavarja a filmek közbeni megszakítások és a reklámszünetek hossza.
A TV-nézők negyede vált át más csatornára vagy hagyja el a szobát a reklámok ideje alatt. Az Egyesült Államokban a vízfogyasztás 70%-kal növekszik a reklámblokk kezdetétől. Cégünk ezen felismerést tűzte ki céljául orvosolni és olyan megoldást találni, amellyel meddőszórás nélkül tudják ügyfeleink reklámüzeneteiket eljuttatni a potenciális vásárlók részére.