2025
Médiaajánló

#1 független mozireklám saleshouse Magyarországon

Az országban minden harmadik
mozilátogató nálunk vásárol jegyet.

Országos lefedettség

Mozijaink országszerte megtalálhatóak
(26 városban, 38 mozival vagyunk jelen)

Budapest multiplex (8db):

ETELE, Sugár, MOM, Pólus, Lurdy, GoBuda, Corvin, Csepel

Budapest art (5db):

Művész, Puskin, Toldi, Tabán, Kino

Városok és mozik

Budapest

Sopron

Pápa

Ajka

Füred

Kaposvár

Siófok

Szombathely

Gyenesdiás

Nagykanizsa

Pécs

Dunaújváros

Szeged

Kiskunfélegyháza

Hódmezővásárhely

Békéscsaba

Szolnok

Debrecen

Mátészalka

Kisvárda

Gyöngyös

Salgótarján

Számaink

*A látogatók és az előadások száma időszakonként eltérő lehet.

450K

látogató/hó*

136

vászon

38

mozi

14k

Előadás/hó*

Nemek

Korosztály

Vásárlóerő

Előnyeink

Minden kampánynál az alábbi alapokkal indulunk.

Nincs idegen brand felár
Minden film előtt megjelenik a reklám
Reklámsáv az előzetesek után
Legnépszerűbb: Díjmentes DCP gyártás

*Mozijaink 75%-ában a reklámok az előzetesek után következnek: közvetlenül a film kezdete előtt. 

Népszerű megoldásaink

A mozis megjelenésnek több módja van. Keress minket bizalommal és segítünk kiválaszatni a legjobb megoldást.

Garantált kontaktus alapú megjelenés
pl: 200 000 vásárolt kontaktus
Korhatár szerinti megjelenés
pl: gyerek, családi filmekre vásárolt kontaktus
Időszak alapú megjelenés
pl: 4 hétre vásárolt kontaktus
ÚJ! "Blockbuster Reach" megjelenés
Minimum 5 hét/Q vásárolható blockbusterek alapján elosztott heti alapú megjelenés.

Megjelenés folyamata

Kampánytervezés
Egyedi preferenciák alapján segítünk kiválasztani a tökéletes időszakot.
DCP gyártás
Grátisz szolgáltatásunknak hála máris spórolt 360 ezer forintot.
Kampány start
A kampány első napjaiban igazolóképeket küldünk.
Kiértékelés
Lezárjuk a kampányt. Amennyiben a garantált kontaktust nem érjük el, a kampány automatikusan meghosszabodik.

A moziból hiányzik a reklámzaj

A moziélménynek része a reklámsáv. A filmet megelőző percekben fogékonyabb a néző a megjelenő reklámokra.

A mozik a legnagyobb visszaemlékezési indexszel rendelkeznek más, ATL (Above-The-Line) médiumokhoz képest. A mozilátogatók kétségtelenül ötször jobban emlékeznek a mozikban bemutatott hirdetésekre, mint azokra, amelyeket a televízióban láttak. A televíziós hirdetések klasszikus műfaja hanyatlásnak indult. A nézők 85%-át zavarja a filmek közbeni megszakítások és a reklámszünetek hossza.

A TV-nézők negyede vált át más csatornára vagy hagyja el a szobát a reklámok ideje alatt. Az Egyesült Államokban a vízfogyasztás 70%-kal növekszik a reklámblokk kezdetétől. Cégünk ezen felismerést tűzte ki céljául orvosolni és olyan megoldást találni, amellyel meddőszórás nélkül tudják ügyfeleink reklámüzeneteiket eljuttatni a potenciális vásárlók részére.